مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 15:002023-09-22سياسي

حفظ وحدت از آب و نان واجب تر است / لزوم هوشیاری در جنگ نرم 


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج کشور در مراسم رژه اقتدار نیرو های مسلح مستقر در شهر کرمان، - معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج کشور گفت: حفظ وحدت از آب و نان واجب تر است، زیرا از راهبرد های دشمنان انشقاق مردم با نظام و انشقاق قومی و مذهبی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج کشور در مراسم رژه اقتدار نیرو های مسلح مستقر در شهر کرمان، به مناسبت آغاز هفته بزرگداشت دفاع مقدس گفت: آنچه در دفاع مقدس جنگ نابرابر سخت و محنت بار را با انقلاب اسلامیِ تنها، تبدیل به دفاع مقدس کرد؛ منطق عاشورایی ما بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج کشور با اشاره به این نکته که نبرد تن با تانک در کانال ماهی با هیچ نگاه مادی و نظامی سازگار نیست، زیرا یک گردان بسیجی ما در برابر رزم زره سپاه سوم عراق ایستاد که بزرگترین سپاه او بود؛ اظهار کرد: همه غیرت ملت را در آن جغرافیای کوچک مشاهده می کردیم.

سردار معروفی در خصوص وحدت حاکم در دفاع مقدس با بیان این مطلب که هیچیک از نیرو های مسلح روی سردوشی خود نگاه نمی کرد بلکه همه نگاه و وجود و اراده و اندیشه و مقاومت آنان به مسیر حق بود؛ تصریح کرد: برای حفظ این اقتدار و رسیدن به اوج؛ وحدت رمز موفقیت و تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ وحدت از آب و نان واجب تر است / لزوم هوشیاری در جنگ نرم 

حفظ وحدت از آب و نان واجب تر است / لزوم هوشیاری در جنگ نرم